ساده که باشی

ساده که باشی

ساده که باشی...

 

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند و تو خیلی دیر می فهمی دشمنت بودند...

 

ساده که باشی...

 

آدم ها با همه کمبودهایشان به غرورت حمله می کنند و با همه غرورشان مچاله ات می کنند...

 

761793_L5vsVgec.jpg

 

حالا دیگر یک خط در میان گریه میکنم حالا دیگر شانه هایم صبورتر شده اند

 

وبا هر تلنگری که گریه می زند بی جهت نمی لرزند!

 

انگار دیگر هیچ اتفاق عاشقانه ای از چشم هایم نمی افتد

 

و پاییز من  اتفاق زردی است که می تواند ناگهان در آغوش هر فصلی بیفتد!

 

حالا تو هی به من بگو بهار می آید

 

 

رهایم کن تنها با همین خیال خام...

 

کنار رویای بودنت..میخواهم به حال خودم باشم...

 

با خیالت همیشه خنده هست، بوسه هست، شادی هست

 

انگار همه چیز بوی خوشبختی میدهد..دلخوشیهایم کوچک و دلم قانع است

 

از روزی که خیالت اینجاست آینه را هم پاک نکردم مبادا چشم در چشم حقیقت شوم

 

اصن حقیقت باشدسهم تو ، خیال خام برای من.. فقط رهایم کن

 

 



نظرات شما عزیزان:

مدیر جملک(دخمل)
ساعت13:23---20 آذر 1393
سلام دوست خوب جملکی وب خوبی داری ولی قالبتو عوض کن قالب با طرح های تیره قشنگ تره ....! ناراحت نشی دوستم فقط نظرمو دادم.
پاسخ:علیک سلام ممنون باشه چشم نه بابا خیلی خوشحالم شدم بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 آذر 1398برچسب:,

] [ 1:59 ] [ Askani ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه